wtorek, 8 kwietnia 2014

Wspólny mianownik :D

W trakcie robienia wiosennych porządków okazuje się, że można znaleźć ciekawe rzeczy. Jakiś czas temu znalazłam zapomniane obrazki (mojego autorstwa), które zresztą umieściłam na blogu. Co się okazuje, że jest tego duuużo więcej :)

Kolejne, które wpadły mi w ręce zainspirowały mnie do zmian w mieszkaniu (co zapewne w najbliższym czasie zrobię ;)

Obecnie na jednej z półek w mieszkaniu są obrazki autorstwa Ś.P. mojego Dziadka oraz moje (technika piórko).



            Dwa pierwsze obrazki wykonane przez Dziadka



 

a to mojego autorstwa ;)


i te dwa z lewej strony też są moje ;)


a tu jak można zauważyć mix



Pomimo widocznych różnic w wykonaniu moim i Dziadka to gdzieś tam jest "wspólny mianownik" :)) 

                                              >Znajdziesz mnie również na Facebook<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz